loading...

MENINGGAL KERANA PERKARA TAK MASUK AKAL..

Semasa sedang menikmati makan malam..tiba tiba mulut pemuda ini “berbuih dan meninggal “! Setelah dibedah siasat, inilah punca kematiannya..

Pernahkah kamu mendengar orang meninggal kerana stroke, atau kerana stress? Pasti banyak dari anda semua yang sudah mengetahuinya. Tapi apakah kamu pernah mendengar kerana “gigitan cinta” membuat orang meninggal? Ternyata ada juga hal-hal yang tidak masuk akal boleh membunuh orang!!

Julio Macias Gonzalez, seorang pemuda asal dari Mexico yang tiba-tiba jatuh dengan mulut berbuih ketika sedang makan malam bersama keluarganya. Kemudian dia segera dibawa ke rumah hospital, tapi telah pun meninggal.Pada awalnya doktor masih tidak mengetahui penyebabnya, tapi kemudian mereka melihat ada tanda merah  di lehernya.

Dan ternyata, hal ini disebabkan kerana gigitan cinta yang berlebihan oleh pasangan Julio sebelum mereka makan malam. Para medis mengatakan, jika leher dihisap secara berlebihan, maka dapat menyebabkan cedera arteri, yang membuat terjadinya pembekuan darah ke otak, dan menyebabkan stroke!!

Pasangan Julio sangat terkejut dan tidak sangka hanya kerana gigitan itu boleh membunuh pasangannya itu. Setelah kejadian itu, pasangan Julio tidak berani bertemu dengan keluarga Julio.
 
Sebenarnya, hal semacam ini bukanlah hal yang pertama kali, sebelumnya pada tahun 2010 pernah terjadi hal yang sama. Karena digigit, seorang wanita 44 tahun mengalami cedera arteri dan menyebabkan tubuhnya lumpuh.

Hal ini benar-benar menakutkan.Awas,jangan pernah memberi pasangan anda Gigitan Cinta..kerana ia membawa maut

sumber

Post a Comment