loading...

KESIAN PADA PASANGAN INI..HAJAT TAK KESAMPAIAN, MENYESAL YANG DAPAT..!!

LELAKI INI MENYESAL KERANA TELAH MELAMAR KEKASIHNYA DI ATAS JAMBATAN "ROMANTIK" INI..!!

Siapa yang dapat menyangka hari istimewa yang akan dikenang sampai akhir hayat akhirnya bertukar menjadi hari yang malang.






Bayangkan diri anda sedang berjalan bersama-sama kekasih anda di atas jambatan kayu yang cantik dan tiba-tiba anda telah melamar kekasih anda. Pasti saat tersebut merupakan antara saat terindah dalam kehidupan anda.

Situasi tersebut hampir 100% sempurna. Malangnya, buat pasangan kekasih Seth Dixon, seorang pemandu aplikasi Uber, dan Ruth Salas, seorang guru pengganti, apabila sesuatu yang tidak dapat dijangka telah berlaku.

Semasa membuka kotak yang mengandungi cincin tunang Ruth, cincin tersebut telah terjatuh ke atas jambatan kayu itu dan melantun sebanyak dua kali sebelum ianya terjatuh di antara celah papan jambatan lalu jatuh kedalam tasik di bawah.

Segala aksi yang terjadi di Taman Loose pada hari itu telah dirakam oleh rakan mereka. Pada mulanya, ramai menyangkakan itu hanya merupakan lakonan mereka semata-mata.Malang sekali, tiada tipu helah dan cincin yang berharga 3,000 USD itu betul-betul terjatuh ke dalam tasik tersebut.





SUMBER

Post a Comment